dijous, 25 de setembre del 2008

Des de la facultat


Hola a tothom! Sembla que després d'unes setmanes atrefagades buscant pis i fent tràmits varis, aquí tot comença a agafar una mica de rutina. Estic cada dia per aquí a la facultat, que faig un pilot d'assignatures. Imagineu si hi ha poca gent matriculada que en una assignatura sóc l'únic. Estem jo i el profe sols! Però bé. tot pinta bastant fàcil i accessible. Pel què fa al tema llengua està una mica més "peliagut" perquè em costa més del què em pensava parlar bé el castellà. L'altre dia vaig entrar a una botiga i la dona m'anava mirant així amb una cara rara i al cap d'un rato de xerrar em diu: Ah! eres catalan! Me pensaba que eras rumano... O sigui que encara em falta agafar una mica de soltura. Bé a part d'això estem molt bé. Hem format aquí una colla de sénecas i erasmus, que ens portem molt bé i anem a jugar a bàsquet al parc, anem a la platja, etc. I no fa falta que us digui que el clima està molt bé...
A la foto s'hi veu la piscina municipal que tinc al costat de casa. El problema que té és que hi ha una llista d'espera d'un any per poder-te fer soci.

4 comentaris:

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Hola Canari! veig que t'estatàs adaptant sense gaires complicacions, i és que el lloc promet deixar marca en la teva personalitat d' HOME DE LA PLANA!!
Però sobretot vigila... que no sigui que per nadal ja pensis amb espanyol canari!
Per cert he vist la teva bici nova! GUAPA EH! Amb aquesta adquisició suposu que no et trobaràs a falta la que sobra al garatge de casa els pares...

Fins aviat!
A disfrutar, estudiar,

El teu germanet

Nuni ha dit...

hola Arnau! aquests de Vic esteu màxim informatitzats...em van passar el link d'en Martí i xafardejant veig que tú també estàs a l'era TIC. Et volia enviar mail demanant si ja estaves per les canàries i ara ho he confirmat. Tot bé? espero que sí! Nosaltres per aquí també anem força bé, a punt de començar vacances - les oficials! jeje - i convertida en una pixapina escarosa! jajaja
una abraçada i a disfrutar!
salut!
Nuni

Montse ha dit...

Hola Arnauet!
Ara que la teva mare m'ha passat el teu blog, ja et podre seguir des del Senegal

petons
montse